FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania

Sekcja FAQ (Frequently Asked Questions) to miejsce, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego Aparthotelu ZATOR.

Zebraliśmy w tym miejscu kluczowe informacje, które mogą pomóc w planowaniu Twojego pobytu i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Dzięki tej sekcji szybko uzyskasz potrzebne odpowiedzi, bez konieczności kontaktowania się z Obsługą.

Sprawdź FAQ, aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach, udogodnieniach i zasadach.

1. Gdzie można dokonać rezerwacji?

Odpowiedź: Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej, portalu Booking.com, Airbnb.pl oraz OLX. Dodatkowo można złożyć rezerwację za pośrednictwem e-maila oraz telefonicznie.

2. Ile kosztuje pobyt?

Odpowiedź: Cena za pobyt może się różnić w zależności od Apartamentu, terminu oraz portalu rezerwacyjnego.

3. Ilu osobowe są Apartamenty?

Odpowiedź: Każdy z naszych Apartamentów przeznaczony jest dla maksymalnie 2 (dwóch) osób dorosłych.

4. Czy są serwowane śniadania lub inne posiłki?

Odpowiedź: Nie serwujemy śniadań. Każdy z  Apartamentów posiada w pełni wyposażoną kuchnię do samodzielnego przygotowania posiłków. Istnieje możliwość przygotowania Nastrojowej Kolacji SUSHI w ramach wcześniej wykupionego Pakietu Okolicznościowego.

5. Jakie są godziny zameldowania? Ile trwa doba hotelowa?

Odpowiedź: Doba hotelowa obowiązuje od godz.15:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.

6. Czy jest dostępny parking?

Odpowiedź: Każdy z naszych Apartamentów posiada dedykowane miejsce parkingowe. Parking niestrzeżony.

7. Czy jest możliwe przedłużenie doby hotelowej?

Odpowiedź: Istnieje możliwość przedłużenia  terminu pobytu w danym Apartamencie za dodatkową opłatą (o ile apartament jest wolny), należy jednak powiadomić o tym fakcie wyłącznie telefonicznie (nie sms) osobę odpowiedzialną za rezerwację najpóźniej do godz. 8:00 w dniu pierwotnie planowanego wyjazdu. Cena przedłużenia pobytu zostanie ustalona indywidualnie. Kwota przedłużenia Apartamentu jest dokonywana przelewem natychmiastowym. Nie przyjmujemy płatności gotówką.

8. Czy w Apartamencie mogą przebywać dzieci?

Odpowiedź: Nasze Apartamenty nie są przystosowane do goszczenia Dzieci. W każdym Apartamencie mogą przebywać maksymalnie 2 osoby dorosłe.

9. W jaki sposób mogę się zameldować?

Odpowiedź: Zameldowanie w Aparthotelu ZATOR odbywa się bezobsługowo za pomocą klamki elektronicznej do samodzielnego wpisania kodu dostępu. Wszystkie kody dostępu oraz informacje dotyczące zameldowania (nr miejsca parkingowego, kody wejściowe, hasło do wi-fi, itp.) otrzymasz w wiadomości prywatnej w języku polskim lub w przypadku Gości zagranicznych: angielskim w dniu przyjazdu o godz. 14:00. Kody dostępu działają od godz.15.01. Aparthotel ZATOR nie posiada recepcji.

10. Czy jest możliwa płatność gotówką?

Odpowiedź: Nie przyjmujemy płatności gotówką. Wszelkie płatności należy wykonywać przelewem zwykłym lub natychmiastowym za pośrednictwem systemu płatności: Przelewy24.

11. Czy jest możliwość otrzymania Faktury VAT?

Odpowiedź: Tak, istnieje możliwość otrzymania Faktury VAT. Fakt ten, należy zgłosić podczas dokonywania rezerwacji.

12. Czy zwierzęta są akceptowane?

Odpowiedź: Zwierzęta nie są akceptowane.

13. Czy w obiekcie obowiązuje cisza nocna?

Odpowiedź: W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego. Zabrania się korzystania z dysz wodnych w jacuzzi po godzinie 22:00.

14. Jakie udogodnienia są dostępne?

Odpowiedź: Każdy Apartament posiada miejsce parkingowe, windę, zestaw powitalny, sejf, bezpłatne wi-fi, tv, klimatyzację,  taras, kapcie hotelowe, zestaw świeżych ręczników i miękkich szlafroków, kosmetyki (żel do mycia ciała oraz szampon), suszarkę do włosów, żelazko, deskę do prasowania, suszarkę do ubrań, odkurzacz, szafę z wieszakami, mop, zmywarkę, lodówkę, mikrofalę, czajnik bezprzewodowy, ekspres do kawy, w pełni wyposażoną kuchnię i łazienkę.

15. Czy jest dostępna winda?

Odpowiedź:  Tak, w Apartamentowcu dostępne są dwie windy.

16. Czy jest dostępne Wi-Fi?

Odpowiedź: Tak, każdy z naszych Apartamentów posiada bezpłatne Wi-Fi.

17. Czy jest dostępny balkon?

Odpowiedź: Tak, każdy z naszych Apartamentów posiada słoneczny taras wraz z meblami ogrodowymi oraz wyznaczonym miejscem do palenia.

18. Gdzie zgłaszać usterki oraz awarie?

Odpowiedź: Wszelkie usterki oraz awarie należy zgłaszać WYŁĄCZNIE telefonicznie (nie odbieramy sms, mms) całodobowo pod nr tel.: +48 505 605 215. Informujemy, że zgłoszenie szkody, awarii, usterki następuje wyłącznie drogą telefoniczną w chwili jej wystąpienia.

19. Czy każdy Apartament posiada jacuzzi?

Odpowiedź: Tak, każdy z naszych Apartamentów posiada prywatną wannę JACUZZI na wyłączność. W zależności od Apartamentu są to jedno lub dwuosobowe wanny jacuzzi. Szczegóły są dostępne w opisie każdego z naszych Apartamentów.

20. Czy są dostępne Pakiety Okolicznościowe? Np. Zaręczynowy, Urodzinowy, Rocznicowy?

Odpowiedź: Tak, w Aparthotelu ZATOR oferujemy Pakiety Okolicznościowe. Dostępnych jest kilka wariantów Pakietów na wyjątkowe okazje. Więcej informacji znajdziesz w zakładce PAKIETY.

21. Czy jest dozwolona organizacja przyjęć, posiadówek, imprez, wieczorów panieńskich i kawalerskich?

Odpowiedź: Niedozwolona jest organizacja przyjęć, posiadówek, wieczorów panieńskich, kawalerskich oraz wprowadzania do Apartamentów osób niezgłoszonych w procesie rezerwacji.

22. Czy Apartamenty są przystosowane dla Alergików?

Odpowiedź: Tak, każdy z naszych Apartamentów został przystosowany dla Alergików. Pościel oraz bielizna pościelowa, jak i materac są certyfikowane, najwyższej jakości oraz w pełni hypoalergiczne.

23. Ile sypialni znajduje się w Apartamencie?

Odpowiedź: W każdym z naszych Apartamentów znajduje się 1 (jedna) sypialnia z dwuosobowym łóżkiem King Size.

24. Czy w Apartamencie jest kuchnia?

Odpowiedź: Tak, w każdym z naszych Apartamentów znajduje się w pełni wyposażona kuchnia: lodówka, zmywarka, mikrofala, ekspres do kawy, czajnik bezprzewodowy, płyta indukcyjna, sztućce, talerze, kubki, garnki, itp.

24. Czy w Apartamencie jest prywatna łazienka?

Odpowiedź: Tak, każdy z naszych Apartamentów posiada przestronną, w pełni wyposażoną łazienkę: prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów, komplet świeżych ręczników, komplet miękkich szlafroków, kapcie hotelowe, kosmetyki (żel pod prysznic, szampon), grzejnik łazienkowy.

25. Jakie inne udogodnienia są dostępne?

Odpowiedź: Każdy z naszych Apartamentów posiada dodatkowo klimatyzację, sejf, tv z dostępem do wi-fi, taras, suszarkę do ubrań, łopatkę z miotełką, odkurzacz, stolik śniadaniowy, wiaderko z mopem, deskę do prasowania, żelazko, gry planszowe, książki, dodatkowy koc.

26. Gdzie znajdę odpowiedzi na inne pytania?

Odpowiedź: Wszystkie odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w zakładce REGULAMIN u dołu strony internetowej, jak również chętnie odpowiemy na Twoje pytania telefonicznie lub drogą mailową. Zapraszamy do kontaktu!